Wednesday, May 18, 2011

TRW di hati ku...~ :)

salam dan ceria pagi.. ~:)

hehe..dalam sibuk2 duk keje nie pon, sempat jgak aku bukak c blogger nieh..haha..jelouse betul tgk mmber2 blogger lain asyk duk update blog...tapi, aku plak xder mase..huhu..maklum lah, skng nie, layak d gelar insan berkerjaya...(berkerjaya lah sangat)

ok, d pendek kan cerita saje nak update pasal berita semalam..huhu..yeah...kini The Red Warrior akan mendapat stadium baru, d kata kan , stadium tersebut dapat memuat kan 40k penyokong, so bertambah merah la stadium tu...haha....tapi, bad news nye plak, stadium tersebut jauh dari tempat aku tinggal....mm...mmg harapan nusa dan bangsa beserta ibupertiwi la aku nak jejak kaki kat situ....

kalau stdium sekarang, bnyak kali jugak la aku jejak kan kaki..tapi, bile dah jauh nun d pasir putih...memang tak r......huhu....jaoh kot....

p/s : tak sabar nak p bukit jalil , nak tgk pahlawan merah berentap.....huhu
gomo ganu pulok trip nie....cerak doh...haha..

No comments:

Followers