Wednesday, May 18, 2011

Fya Pelangi Bikin Kecoh !

tadi, kepala dah pening, jiwa dah kacau, report dah hampir siap, slide baru buat 2 slide walaupon dah melebihi 2 jam buat slide..huh..pening...

then, saje jalan2 cari bahan kat blog2..melompat dari satu blog ke blog yang lain..mencari sesuatu yg boleh tenang kan hati..tup2....jumpe menda nie d blog cik mimi..

jom kite usha..ape bnda nie..huhu...klik sini..



owh....bnda nie soh buat ntry...pasal ape yang aku nak sangat2...

mmm...ape yang aku nak eh??lau ikot kan banyak yang aku nak sbnar nye..tapi tak tau nak cakap camner..tapi takpe...aku cube taip la ekk..hehehe..

sebenar nya aku nie mempunyai cita yang agak luar biasa(bley caya ker??haha..)...
ok fine...aku tau, aku mmg sedikit gile2 tapi untuk ntry nie akan cube jadi serius...(boleyh ker???)...aku try lah!!!

first, aku nak dapat kan keje yang elok, nak orang pandang aku, bukan kerana harta dan rupa, tapi, kerana ape yang aku nak buat...aku nak kumpul duit RM 2 juta, dan bina satu yayasan..tak kira lah yayasan ape sekali pon...kat yayasan tersebut, aku kan buat hostel untuk anak2 yatim piatu, dan ibu tunggal ker....tapi, kenapa sampai kene kumpul RM 2juta???sebenar nya kalau nak bina yayasan, sekurang2 nye, kita kne ade duit dalam akaun RM 2 juta,..dan kalau boley dan ader rzki, aku nak buat sekolah tahfiz..

dan kalau aku dah kaya juga aku nak beli tanah2 kosong dan bagi sewa kat orang kampung dengan harga yang rendah.... sebab aku kesian kat orang kat kg aku, serius..aku tak main2 nie....kedai dye sewa hanye sebesar perhentian bas..tapi RM 350 sebulan...aku highlight sekali lg.....sebesar perhentian bas..alah...yang name 'bas stop' tuh.. kesian beb...

tapi sebelum tu, meti nak tolong mak ayah dulu kan???huhu..nk antar dyrng ke Mekah, walaupon dyerng dah pegi....tapi kali nie an duit aku plak.....insyaALLAH...

tapi......dapt ke aku kejar cita2 aku nie???ke makin aku kejar, makin ia nya berlari atau mungkin menaiki 'superbike' meningal kan aku d belakang...mmmm

klah, aku ase, stakat tu jer kot pe yg aku nak taip...lau pnjang2, t ke laut plak jd nye.......tens yer cik MIMI~

2 comments:

sangat setia said...

eheh. thanx join. nice lorh. sjuk bc ny :)

zonfoe said...

sangat setia.>hehe..sejuk ker??tu la...sape soh duk lam peti ais..hehe..xder lah...gurau jer....insyaALLAH..amin....thanx??
thanx pada cik mimi..dye yg tag saya..huhu..salam kenalan~ :)

Followers