Thursday, February 25, 2010

Rehat Sebentar Bersama Kit Kat

Setelah berpenat lelah memikir kan perihal vector dan membaca soalan mngenai charge dalam topic 2...yg aku sndri pon xbape nk paham....dan melepasi juga mid term math 3 yg aku paling gerun.... eeeeee....tkut...dgn soklan yg nta pape tah lecture tu bg....yg stu soklan mempunyai 15 marks....bapak ah.....bnyak gler marks tuk stu soklan,nsib baek ader 2 soklan jer.....n sumer tu berlalu dgn pntas cme mnunggu mse kua result jer nnti..



stu jer yg aku xpuas ati an exam nie....time exam...aku duk sebelah international stdnts...dye plak duk usha jer aku...pe yg plik sgt mamat ni aku ckp lam ati....
dye da la badan besor....cam nk tiru aku jer...aku wat derk jer....hahahha...



camni la situasi smlm....

sekarng juge aku sedang mnghadapi kesedihan perihal kekalahan kelab bola sepak kesyngan ku dgn intermilan semlm.......huhuhu..





kekalahan yg membuat kan kite org akn bangkit pada pertemuan 17 march nnti insyaALLAH.......

No comments:

Followers