Sunday, September 11, 2011

Jom ke Broga Hills


Assalamualaikum semua


Apa khabar kah kalian sekalian??diharap dalam keadaan sihat hendak nya..

setelah lama memanja kan diri duk sambil menambah berat badan dgn makan lemang + ketupat + dodol + biskut raya + rendang + satey + chikendes.. kini tiba masa nye mnjejak kan kaki ke puncak broga....huhu..

jom layan gmbar2 aku yang d pau dari kamera salimi....huhu..


start hiking pukul 3 lebih camtu..





























good morning.. pagi yg indahhhhhhh


cantik betul pemandangan pagi




pemandangan d pagi hari (biasa lah, kalau kat melaka, jarang sangat jmpe pagi..haha..asal bangun jer dah tgh hari...pagi hilang..haha)



sume get ready ke depan




ok, mulut bob memang besar

lagak ngeri president outrecs 2011/2012




wong, nisa, tia, muin, aku


aku n muin



tq to salimi, nie sume dari kamera beliau.. :)

aku juga telah melaku kan satu rekod bersih apabila hiking broga dgn hanya pakai jeans jew...haha....sblum nie xpenah penah pkai jeans time hiking.....

p/s : untuk sahabat2 yang bace blog aku, komen la sepatah dua kata kat bawah nie, supaya aku tak terlupa untuk ke blog kalian juga.. :) insyaALLAH...terima kasih..





2 comments:

Lavender's Love said...

wah~ best gle broga~T_T

zonfoe said...

yup....broga mmg best.. hehe..bile IU nk wat trip p broga??

Followers