Sunday, September 4, 2011

Hari Raya 1432H

Assalamualaikum semua



First of all, aku, zonfoe zackone, ingin mengucap kan selamat hari raya, maaf zahir batin sepanjang aku berblogger nie,salah silap aku, aku menyusun 10 jari, memohon ampun, dari hujung rambut, hingga hujung kaki...

tatau kenapa tiba2, mood serius plak..hehe...

pe citer raya korang??gempak??amacam??bnyak dpt 'rezeki' hari raya??hhaha.....

bg aku plak, taun nie merupa kan raya paling teruk yg pernah aku rasa.....tatau kenapa....


first, pasal mercun ...bukan tak pernah main mercun sebelum nie.....tiap2 taun, msti main, tapi taun nie cam takda mood, tatau lah kenapa..ada jer org ajak aku main mercun, tapi, aku ase malas giler...kenape ehh??dah la setahun sekali....kalau taun2 lepas, siap main perang2 lagi....siap lawan bunyi paling kuat.....


second, perihal kawan-kawan..maaf yer fahmi dan hazwan ghazali....sebb aku xdapat nak p umah korang, sebb bizi dgn 'open house' rumah sendiri dan xda mood nak kua lepak time raya....serius...aku ase tak best raya tahun nie..tahun2 lepas, cube citer, umah ckgu mane kita tak pegi???tak cukup satu hari, keesokan pon masih pegi beraya lg.....sume umah ckgu2 kita pegi kan???ckgu hamni, ckgu kamsiah, cikgu rosli..........semua kita pergi..

sorry kawan2 aku tatau apa dah jadi dgn aku, tapi aku tetap rndu kan waktu tu....aku harap nanti kita dapat berkonvoi ramai2 lagi p umah setiap cikgu...


third, raya aku tahun nie, xder pelita..arghhh..damn, camne boley xder pelita??tahun lepas ada jer.....ahhh..memang xrasa raya lah tahun nie.......


ape2 pon, selamat lah.....selamat hari raya....~





2 comments:

MizRayy said...

aku pon sma.. tgk anak2 buah men mercun, bunga api, mcm xdak prasaan.. klau raya lps, ada g prasaan teruja n nk join sekaki.. petanda umur makin meningkat kot.. hahaa.. xbestnya jd dewasa.

zonfoe said...

huhu..biasa lah.....sedor2 lah..kita nie dah besor...haha..

Followers