Monday, August 1, 2011

Untuk Yang Berkenaan Sahaja

Assalamualaiku semua
+
salam ramadhan

Mak aaiiiiii...setelah sebulan lebih tak bukak blogger, + bizi dengan event climbing kat PCP (putrajaya challenge park) + gunung datuk dgn jawatan yang d amanah kan sebagai assistance PD + exam + asaiment yg menlambak.....

aku menyusun 10 jari kemaafan kerana tak reply sume komen2 korang...terkezut aku aku, follower aku yang ari tu 50 org jer meningkat smpai 70 lebih..... thanks a lot yer korang, aku hargai sangat2..nnti akan aku terjah balik blog korang satu persatu dan mempopular kan jgk blog korang....syang lah korang sume!!!



nanti, aku akan cari satu masa free dan terjah sume blog2 nie dan follow....n aku harap jgk kite sume bley jd kawan blogger, t follow la perkembangan blog aku kay.........

chaw dulu buat masa nie....k,....salam






No comments:

Followers