Saturday, August 6, 2011

Next Weekend Aku Yang Xtreme





Assalamualaikum semua
+
Salam ramadhan


Yeah, dgr tajuk pon cam dah best kan???haha..

kali nie aku nak berceritera plak perihal event climbing yang berlangsung pada..aku lupe dah bile, tapi ia adalah kesinambungan event paintball..yang pasti bukan dlm bulan puasa..aku lmbt update sbb cari pic baru jumper..huhu

seminggu lepas event bola cat la senang cter...susah nak ingat2 tarikh nie.....haha...

nah..layan gambor-gambor nie dulu..

muka dengan gaya masing2, dari kiri: amin, wilie, intan(baring), nisa,
atas : sue, aku...

muka menunggu naik bas nieh...haha


muka particpnt yg semangt nk climb.......erkk, semangat ker??haha


suasana bila dah naik bus......






ini la PCP...



permainan first kami bila tiba di PCP aka Putrajaya challenge park, boulder untuk beginer..





majlis pnyerhan harness ke ape nie???


nisa, ko ok tak nieh???



bdk darjah 2 yang power giler climb!!!!


struggle nmpak bang....


tgk sekali cam ayu...tapi npe mate lain...haha



mak aaii, tgh belay org pon smpat lg bergambar tuuuu



particpant baru.............di ajar oleh president club...


biasa men kuda jer, nah amik ko, men boulder plak..haha


bob sedang berusaha.....huhu



haih, appy jer korng nie.......haha...




nie la serba sedikit gambar2 yang aku ada......dan event nie mmg best + syok gler bg aku....huhu

next week plak event gunung datuk punyer cerita pulak..hahaha...

p/s : setiap mnggu event.....kemah dop??haha..




No comments:

Followers