Sunday, March 6, 2011

dye menang, tapi kita tak kalah

helo helo helo....nak kopi ke nak milo...huhu

kepala hotak ko punye milo, bg salam dulu lah...

salam...hye....entry kali nie jus nak ucap tahniah jer kat orang sebelah sana sbb mempertahan kan 2 kerusi PRK kat Kerdau dan Merlimau....

Secara ringkas nya, tahniah lah kpd Roslan Ahmad dan Syed Ibrahim Syed Ahmad..kerana berjaya meraih undi yg cemerlang..huhu...tp tggu dulu..kite tgk plak PRU 13 nnti..huahuahua... berikutan kekalahan Man U kpd Liverpool pulak xder kaitan dengan menjatuh kan semangat calon PAS yakni Yuhaizad Abdullah dan Hasanuddin Salim ..kite akan lawan habis abisan nanti..insyaALLAH...

Semasa aku keluar bekerje bersama rakan sekerjaya tadi, aku ter bace cerita terbabit....nah kau.....diisshhh..






nak jer aku bagi pelempang stroke, xpon back hand...geram betul aku...
care pemikiran pompuan ni ialah pemikiran komunis, cara pemikiran sekular, yakni, menbeza kan dunia dan akhirat, padahal, terang2 lagi kite hidup nie, kne berlandas kan 2 perkara..iaitu, al-quran dan hadis.. baru lah hidup kite ni tak kan sesat sampai bile2...

ntah lah, aku cakap lebih2 pon xder gune, kesian kat mak dan ayah dye,dpt anak cam dia...dye pon dah besar, pk2 lah sendiri kakak oiii....

sampai kat cni jer berita semasa ari nie...klau ader bnda baru, aku gtau lg kay.....wsalam..
ariyos amigos........chow dulu.....

No comments:

Followers