Saturday, March 5, 2011

Come Back

Alhamdulillah, wa syukurillah...setelah beberape bulan nye aku merehat kan tangan aku dari menaip keybord dan 'mendisplaykan' kat aku punyer blog, akhir nye aku telah membuat 'comeback'..huhu

tup tap tup tap...dum dam dum dam...pejam celik pejam celik, akihr nye aku sekarang telah pon menjalani industrial training di sebuah syarikat swasta yang terkemuka kat mesia nie.....pk2 balik, ..dah besar rupe nye aku nie..hahaha..korang sume pe citer??aku tau..klau bnyak citer pon korang xleh nak citer jgk kan..haha..eh2..pe yang aku mencarut nieh??aarrgghhhhhh......

nak di pendek kan karangan, entry nie sebenar nya, aku just nak bg tau pasal kedatangan balik aku atau dengan name lain, menunjuk kan kerajinan aku untuk meng update blog yang dah bersawang nie....huhu...tu jer sebenar nya......~:)

No comments:

Followers