Friday, April 2, 2010

spek patah

salam kekawan...aku nk kongsi kan sedikit kesedihan an korng..mungkin korng akn rasa, kesedihan yang aku hadapi nie ialah xseberapa..dan apa lah sangat..tapi....korng dgr dlu k...camni..ari rabu ari tu, aku baru abes stdy an kawan kt library...dan, sampai lah aku kt rumah dgn selamat.....time tu xder paper jd lg...ble sesampai jer aku kt rumah....aku pon tak la aku pnyer spek atas kerusi..time tu aku p mandi jap,stndard rrr..baru smpai umah....then pas siap mandi sume, aku pon ngan selamber nyer,duduk tas spek aku td........prak!!!!!!!!!....aku pon cpat2 bgun...tp, aku dah trlambat...spek ku dah patah......sedih gler....yg aku nk kongsi kan kat cnie,bkn sal spek aku.....cume aku nk korng tau yg betapa seksa nya jika nikmat penglihatan kita d tarik, and aku baru trpikir...kalau la aku jage elok2 mata aku ....xder lah kene pakai spek...penglihatan adalah antara keajiaban dunia yang korang tak perasan.....keajaiban yang korang perasan ialah, piramid...kat maner??kat mesir....pastu...bgunan kt arab...taj mahal kat india...sedangkan korng xsedar yg lam diri korang pon ader keajaiban nye....iaitu....penglihatan,pendengaran,sentuhan,rasa lidah....n macam2 lg yang ALLAH SWT cipta kan dgan sempurna.....aku xnk ulas pnjang2...lgpon aku bkn ustaz.... huhu...cume aku nk tekan kan ialah, jge lah keajaiban tersebut dgn baik....korng beruntung coz pglihatn korang ok je lagi....mulut korng still lg boley beza masam an manis....kalo ia nye d tarik alangakh menyesal nyer............so..pikir2 lah ape yg aku ckp kan nie.....salam~

No comments:

Followers