Friday, April 23, 2010

selesai

Alahamdullah,setelah perpenat lelah sem ini aku berjuang untuk menerus kan kehidupan di bumi MMU , akhir nye smapi jgk aku ke hujung sem, d mane, hanye stdy week sahaja yg tnggal...setelah ari nie merupa kan hari last aku belajar secara rasmi nye sem 3...
dan di ikuti pulak oleh mock meeting, and presentation dgn mng guna kan projector yg xberfungsi......xtau lah bape marks yg aku dpt.....
sekarang nie aku ingin mengucap kan selamat berjuang kepada semua MMU students,
semoga segala usaha kite selama ini d berkati insyaALLAH...dan aku, secara rendah diri ingin memohon maaf kpd korng , merngkap sahabat2 aku semua....mne tau smasa sem nie aku ade wat salah an korang ker.....huhuhu...(sedey la plak).....kikiki
mmm...ingin aku ingat kan tuk semua readers2 blog nie,stdy2 jgk....tp ingt jgak yg d atas....jgn stdy jer.....semoga ape yg kita buat..d berkati.....insayALLAH....
ameeeeeeeeeeenn..
esk plak, ramai yg da balik...mklum la......stdy week....sape yg x balik...make sure korng stdy gak tau kt umah.....akhir kata..GUD LUCK TO ALL OF YOU.....









No comments:

Followers