Friday, July 15, 2011

Weekend Yang Awesome !!



Assalamualaikum semua


wahhhhhh...setelah sekian lama aku tak mengupdate blog aku, setelah sekian lame bergelumang dengan kerja2 outrecs, setelah berkali kali bekerja pada hari weekend ( kerja club kat U aku..)..
Akhir nya, aku berjaya juga mengupdate blog nie, walaupon isi nya terlalu sedikit.....

aku ase, weekend nie merupakan weekend yang syok + best sgt2 bagi aku sebab, kedua dua hari tersebut aku telah mencuba sesuatu yang baru.....huhu....jom layan gmbar sat !!!



game tersebut ialah paintball aka bola cat, tapi aku ase, xde orang pon pangil bola cat...haha..



wei mat, ko kelebet ape uh???ko pegan maker terbalik tuhh...haha


aku tatau sape nieh....

nie r wong, program director event nie...beliau juga ada team bola cat nye sediri yang d nama kan Tsixty....tahniah wong, event ko mmg best!!

nie lah kami semua......cube korang cari aku lam pic nie.....comfirm ta jumpe...haha...
we love outrecs...




satel for hari sunday, this game plak, aku men pada hari sabtu, huhuhu......


haha...stail dok???berkuda tu beb, firstime dalam hidup aku..hahaha...best gak tungan binatang nie....


nie plak pic mmber2 yang pegi..

syamil, die mmg ada kuda sendiri anak org kaya, eh silap, bapak die sangat kaya, tapi, low profile orang nye...



hah, ni plak reza, aku ase kuda nie terpaksa menahan bebanan yang besar..haha..



sue, len kali makan kacang pnjng bnyak ckit ehh...senang ckit nak naik kuda...hahaha





hah..nie la xtvt weekend aku yang lepas, terbaik kan???hahaha...syok wo dapat main bnda baru, nak2 lagi cam berkuda dan paintball.....uish, mmg ta dapat di gambar kan dengan kata2 lah beb.....thanks tu syamil dan wong.....!!!!!!

t senang2 kite g men lg.....

No comments:

Followers