Monday, April 11, 2011

Jumpa Member Satu Kepala

tadi, sesaje bukak email, tibe2 terpampang pasal OC di MMU untuk june 2011 nie...so, aku nk ucap kan tahniah lah yang mana terlibat, semoga dengan kegigihan korang semua berbaloi...

aku rase masih tak terlambat kalau aku nak ucap kan tahniah kpd TRW yang merantah FELDA united dengan rakus nya dengan jaringan gol 6-0(yang score last sekali tu satu sekolah ngan aku, ore panggil iwe solah(izzuan salahuddin)).Dan terus di iktiraf kekalahan terbesar FELDA pada musim nie dan kemenangan terbesar liga super musim nie. sebenar nya aku bukan nak cerita pasal bola pon...yang aku nak cerita ialah perihal aku jumpe mmber aku, dah 3 taun beb tak jumper...kiterang mmg rapat dulu, sejak lepas spm, semua bawak diri memasing, dalam duk jumper dia tuh, ingat lah balik mase zaman budak2....

rindu dowh zaman giler2 dulu...naek bas...men moto...kua lepak...sume dgn dia..haha...perangai ko tak berubah ek pendi..haha..still playboy berjaya..haha..semoga ko terus maju dengan ape yg ko buat skng nie....chow dulu setakat nie....

p/s : alang2 dah xleh on fb, kite maen blog plak....pedehal...huahuahuahua...

2 comments:

Arif Dzulkifli said...

hari tu kena titik ngan perak 0-4 tu apa cer? xdan nok kejor tu yeob. haha.

zonfoe said...

haha..tu la pasal, aku yg duk tgk tv kt umah ni pon da jerit2 suruh m.karthu masuk kan piya..hehe

Followers