Sunday, December 30, 2012

Di Tempat Baru Bahhh...



Assalamualaikum dan salam sejahtera...


Alhamdulillah wa syukurillah, kerana masih diberi kerajinan utk aku membuka dan mengupdate (ada tak ayat tuh sebenaq nya?haha) blog ini setelah setahun lama nya aku tidak mengaktif kan nya, firstly, mmg terkejut tahap cipan aku bila mana time aku bukak blog nie ada 90 followers..aku mngucap kan terima kasih terima kasih terima kasih dan terima kasih bebanyak sebb sudi follow blog yg tak seberapa ini. Seingat ingat lupa aku, masa aku tinggal kan blog nie dulu, hanya ada 40 lebih follower, ini bermakna, setelah di cmpur, tolak, bahagi darab, square root, sin, tan dan ln... 100 % follower blog ini meningkat dgn kata lain meningkat 2 kali ganda. terima kasih tidak terhingga.. :)

Untuk entri pertama setelah setahun aku meninggal kan bidang bloger ini aku hanya nak kasi tau lu olang suma, aku telah pon menyambung ke unibersiti lain (bukan lagi MMU) :p tetapi....walau bagai mana pon, MMU tetap di hati n terbaik wookkkk...


okey tak uni baru aku???



t ada masa, aku smbung lg tau tau tau, sbb aku tgh pinal ekjem skng niehhh..bnyk wokk kne stdy....wish me luck...n salam perkenalan...t aku akan follow sume blog2 yg follow aku nie...aku akan cuba cari masa.. :) mungkin xleh nak buat semua dalam satu hari..aku akan buat sikit sikit lama2 jadi gunung himalaya..haha..chow..as salam :)






No comments:

Followers