Thursday, January 19, 2012

Tiada Jodoh


Assalamualaikum semua


sudah lama rasa nye jari2 ku tidak menari nari d keyboard lappy nieh....malas rasa nya nak taip pnjang2...cuma nak cerita serba sedikit tetang kehilangan beliau (padahal tak pernah memiliki pon!!!) dalam minggu nie jer....(12 hb jan hingga 21 hb jan 2012...), dah tiga kali aku melihat beliau... dah tiga kali aku usha beliau dari jauh....dah tiga kali aku belek2 beliau....tp xmampu untuk memiliki jua.. (pergh ayat....aku sndiri pon xsngup baca 2 kali..wahahhaha)..

aku sangat2 meminati beliau... beliau terlalu sweet....cantik dan sopan..... first time pegi dengan muin..classmate aku dari diploma smpai sekarang (degree)...sejak dari situ aku mula meminati beliau...... 2nd time pegi, dengan mmber outrecs....sue... aku duk usha beliau lagi.......arghhh....tapi aku masih jua tak berjaya dapat kan nya.....

kali ke tiga aku pergi, dengan muin jgk...sbb saja boring2, pegi jer lah kat situ..bukan jauh pon dgn umah kami......tp, aku masih tak berjaya memiliki beliau....mmmm....memang di takdir kan aku tiada jodoh bersama beliau....tapi aku masih mnyimpan harapan agar satu hari nanti aku menjumpai beliau lagi.....

kalau jumpa kelak, dan dengan izin maha pencipta, (ada duit dan sebagai nya)...aku pasti akan memiliki beliau..

beliau ialah.....








boot PUMA..... kau VIP di hati ku...





p/s : teringat plak boot puma biru yang kene curi 3 tahun lepas(kalau ada baca entri yg lepas2 tau la...hoho)....





No comments:

Followers