Saturday, October 1, 2011

Exam dah habis.. !!!



Assalamualaikum semua..


Alhamdulillahi robbil alamin wassalamu alaarasulilamin wa alaaalahi wa sohbihi ajmain


Alhamdulillah, wa syukurillah....segala puji bagi ALLAH, tuhan sekalian alam, yang tidak pernah2 tidur, yang tak pernah lalai menjaga kita sebagai hamba di bumi NYA dan tidak putus2 memberi rezeki kepada kita. Selawat dan salam semoga tercurah kepada utusan ALLAH, yang membawa petunjung dan agama yang haq,rahmat bagi seluruh alam, dan panduan hidup semua manusia, iaitu teladan dan imam kita, Muhammad SAW, keluarganya, para sahabatnya, dan orang-orang yang mengikuti mereka hingga hari kiamat.

Syukur ke hadrat ilahi, aku, dengan ini, secara rasmi nya( 1 oct 2011) , telah menghabis kan diploma aku... Diploma in Telecommunication Engineering...Alhamdulillah...setelah berhempas pulas selama 2 tahun lebih, dgn macam2 dugaan dan cabaran hidup di negeri org nie, aku akhir nya dapat juga menghabis kan diploma...

Banyak kenangan aku bersama sama classmate group DD1...mereka ialah rakan2 yang sentiasa optimis untuk mara, dan maju, asal nya ramai bdk kelas aku nie, tapi, masuk je sem 2, 3 dan seterus nya..mereka kian hilang, mungkin ada sebab-sebab tertentu...mereka2 ialah..

rakan2 seperjuangan di dalam kelas



sahabat terbaik aku.. amirul nazrin shah

aku rasa, stakat nie la dulu penceritaan aku, nnti ada masa smbung balik, sbb aku ada keje ckit nk di buat....t ada masa, aku smbung lg ntri nieh.....


wsalaam...

No comments:

Followers