Sunday, March 7, 2010

Ntah Ape2 rrrrr..

Salam kpd sume reader2s blog yg d rahmati sekalian...
kehadiran ku d hdapan lap top ku ini adalah kerana ingin melepas kn geram trhdap someone yg aku xsuke gler cara nyer...aku xakn memaib kn sesaper, cume ingn melepas kn geram yg hmpir melatup,cam ni cter nye...ader r seorng minah nie, dye xsame IPT an aku tp ntah aper2 ntah salu jer contact aku n nak compare kn aku an dye.....


Lau sebut jer sal stdnt IPT nie dah terang2 r dye nk compare kn result aku an dye...
Lau result gmpax tapi active xpe la jgk, nie result jer gmpax tp xactive lngsung..
aku tau r bab stdy dye pndai..tp smpai ble dye nk compare kan result academic dye an aku...aku nie nk kate actv tu x la jgk tp sekurang2 kurang nyer aku jd particpnt lau ad something event..

Lau camtu adik aku pon boley, lau pegi universiti just fokus stdy 100%...
xyah pk sal benda laen....just pegi stdy n stdy n stdy...kt cni lau ko ter bace la aku pnyer blog nie nk gtau ko yg aku xsuke cara ko...ko ingt pointer ko yg tggi tu boley tmpung idup ko ker??ko kene ingt....lau ko xder experience lam hndle some event ko ingt ko akn dapt kerja yg bagus ker???sowry la...lau stakat idup ko an buku jer..baek ko xyah p universiti....stdy kt umah...then just p exam..

Aku nie plak jnis yg suka kn xtvt....lbey2 lg lau xtvt outdoor,cam climb,mountenering, n mountain bike,n byk agy ah....aku jgk penah terlibat lam hndle some event wlaupon event tu xla besar sgt,but at least aku ader xperience...
x macam kau!!!.....lau aku lau aku membebel lbey plak t orng len lak terasa...
baik aku tmat kn segera perasaan amarah ku ini..t aku plak yg dpt dosa...

Tp aku mintak tolong sangat2 kepada ko tlg la jgn banding kan aku dgn sesapa...
aku xsuka, n aku suka cara aku...aku xsuka d banding kan dgn sesapa...aku adalah aku dan aku bukan orng laen, lau ko xsuka aku, ko boley blah..aku pon xkacau idup ko...
so xyah la cbuk2 nk tau sal idup aku....nk kawan boley, tp jan bnding kan aku an sape sape...aku xsuka...!!!!!!!!!

No comments:

Followers